4 Συμβουλές Social Media για ξενοδοχεία

4 Tips Social Media για ξενοδοχεία

Οι

μέρες χρήσης έντυπων οδηγών και επίσκεψης σε τουριστικούς πράκτορες για τον προγραμματισμό ταξιδιών έχουν ως επί το πλείστον παρέλθει και οι επισκέπτες βασίζονται πλέον στις απόψεις άλλων επισκεπτών ως προς το τι είναι ένας ευνοϊκός προορισμός. Ως εκ τούτου, η κατανόηση του τρόπου προσέγγισης της απόκτησης πελατών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πλέον ζωτικής σημασίας για την οικοδόμηση μιας επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ ξενοδοχείων. Ακολουθούν τα 4 Tips Social Media για ξενοδοχεία :

1. Χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη δημιουργία παρουσίας επωνυμίας

4 Tips Social Media για ξενοδοχεία

Ο πυρήνας κάθε επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης ξενοδοχείου είναι οι επισκέπτες. Είναι αυτοί που θα αποφασίσουν την προοπτική ολόκληρης της καμπάνιας σας, γι’ αυτό η πρώτη σας προτεραιότητα είναι να καθορίσετε ποιοι είναι οι υποψήφιοι καλεσμένοι σας και ποιο περιεχόμενο θέλουν να δουν. Εάν ένας θεατής ενδιαφέρεται για τις αναρτήσεις σας, είναι πολύ πιθανό να το μοιραστεί με τους φίλους και τους ακολούθους του, ακόμα κι αν δεν ήταν ποτέ επισκέπτης στο κατάλυμα σας.

Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε την θέαση που χρειάζεστε για να εδραιώσετε την επωνυμία σας, αλλά για να το κάνετε αυτό θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε το είδος περιεχομένου στο οποίο είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν οι μελλοντικοί επισκέπτες σας. Ευτυχώς, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ξενοδοχεία έχει περάσει εδώ και καιρό τις ημέρες της αδέξιας συγκέντρωσης αναρτήσεων εκπτώσεων που δεν δημιουργούν σχεδόν καθόλου <θόρυβο>.

Αντίθετα, η εστίαση έχει μετατοπιστεί σε οπτικά βοηθήματα, όπως εικόνες ή βίντεο των δωματίων, της περιοχής και των αξιοθέατων, καθώς και σε τυχόν γεγονότα που μπορεί να τραβήξουν την προσοχή των θεατών.

Η δημιουργία καμπανιών που περιστρέφονται γύρω από τη συνεισφορά των θεατών είναι πλέον η βασική στρατηγική στο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης ξενοδοχείων. Μια φωτογραφία που τραβήχτηκε από έναν μόνο επισκέπτη, η οποία κοινοποιήθηκε και επισημανθεί κατάλληλα μπορεί να έχει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα σε μια δεδομένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Πάνω από το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού έχει πλέον πρόσβαση στο διαδίκτυο, αλλά μόνο το ένα τέταρτο από αυτούς χρησιμοποιεί κινητές συσκευές για τον ίδιο σκοπό. Η διαφήμιση σε φορητές συσκευές κοστίζει πολύ λιγότερο από τις παραδοσιακές αντίστοιχες συσκευές, γεγονός που πολλοί ξενοδόχοι χρησιμοποιούν πλέον προς όφελός τους.

2. Διαχείριση κριτικών για τη διασφάλιση της αφοσίωσης των πελατών

4 Tips Social Media για ξενοδοχεία

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κάνει τους επισκέπτες να συνειδητοποιήσουν καλύτερα τον αντίκτυπο που έχει η φωνή τους στην υπηρεσία που λαμβάνουν και δεν διστάζουν να τη χρησιμοποιήσουν. Οι κριτικές επισκεπτών έχουν πλέον μεγαλύτερο αντίκτυπο σε μια επωνυμία ξενοδοχείου.

Αυτό έχει δώσει στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των καθιερωμένων κολοσσών του κλάδου, αλλά τις έχει αφήσει επίσης ευάλωτες, καθώς οποιοδήποτε παράπονο και χαμηλή βαθμολογία μπορεί να γίνει αποτρεπτικό για τους πιθανούς επισκέπτες.

Για να διασφαλίσετε την υγεία της επωνυμίας, πρέπει πρώτα να καθορίσετε ποιες είναι οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που συχνάζουν περισσότερο οι υποψήφιοι πελάτες σας.

Είτε πρόκειται για Facebook, Instagram ή Twitter, η αποτελεσματική διαχείριση επωνυμίας απαιτεί να κάνετε την επιχείρησή σας διαθέσιμη για σχόλια. Με αυτόν τον τρόπο, το προσωπικό σας μπορεί να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει την ικανοποίηση των επισκεπτών.

3. Μετατροπή προβολών σε κρατήσεις

4 Συμβουλές Social Media για ξενοδοχεία

Η γεφύρωση μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της μηχανής κρατήσεών σας θα μπορούσε να επιλύσει αυτό το πρόβλημα και να συμβάλει στην αύξηση των εσόδων.

Ένα κουμπί κράτησης στο Facebook κάνει ακριβώς αυτό. Είναι ουσιαστικά μια έκδοση της μηχανής κρατήσεών σας η οποία έχει ενσωματωθεί στη σελίδα σας στο Facebook για τη διευκόλυνση των πιθανών επισκεπτών σας.

Είναι φιλικό προς τα κινητά και επιτρέπει στον επισκέπτη να κάνει απευθείας κρατήσεις μέσω της σελίδας σας στο facebook και χωρίς προμήθεια η επιχείρησή σας μπορεί να διατηρήσει τα πλήρη έσοδα από τα δωμάτια που έχουν κάνει κράτηση.

Οι περισσότεροι ξενοδόχοι γνωρίζουν καλά το γεγονός ότι οι κρατήσεις δεν είναι η κύρια πηγή των εσόδων τους, αλλά μάλλον μια πύλη προς αυτήν. Η αύξηση των πωλήσεων των επισκεπτών στις υπηρεσίες είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε πραγματικά να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες εσόδων του ξενοδοχείου σας και η μηχανή κρατήσεων έχει δημιουργηθεί για να σας βοηθήσει με αυτήν την εργασία.

Απαριθμεί όλες τις υπηρεσίες που παρέχονται από το κατάστημά σας και επιτρέπει στους επισκέπτες να προσαρμόσουν τη διαμονή τους εκ των προτέρων κάνοντας κράτηση για οτιδήποτε, από μια μέρα σπα έως ένα δείπνο! 

4. Διατηρήστε τη σταθερότητα της επωνυμίας ακούγοντας τους καλεσμένους σας

4 Συμβουλές Social Media για ξενοδοχεία

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ξενοδοχεία έχουν διευκολύνει τους επισκέπτες τόσο να επαινούν όσο και να εκφράζουν ανησυχίες για τυχόν προβλήματα που μπορεί να είχαν με την επιχείρησή σας. Αλλά είναι σημαντικό να θυμάστε ότι αυτό είναι μόνο ένα μικρό ποσοστό των όσων λέγονται για την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο.

Σκεφτείτε τους ιδιοκτήτες εστιατορίων, δεν θα ζητήσει κάθε χαρούμενος πελάτης να σφίξει το χέρι του σεφ και δεν θα ζητήσει κάθε δυσαρεστημένος πελάτης να δει τον διευθυντή. Οι καλεσμένοι σας έχουν μια σειρά από πλατφόρμες στη διάθεσή τους για να εκφράσουν τις σκέψεις τους σχετικά με τη διαμονή τους και ως μέρος της σωστής διαχείρισης της φήμης του ακινήτου, θα πρέπει να τις παρακολουθείτε όλες.

Τα αρνητικά σχόλια που λαμβάνετε μπορεί να είναι ένα από τα πιο χρήσιμα δεδομένα που έχετε στη διάθεσή σας. Η σύγκριση των αναφορών του ξενοδοχείου σας σε διαφορετικά κανάλια, είτε πρόκειται για καταχωρίσεις Facebook, σχόλια στο Instagram, αναφορές στο Twitter, μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τυχόν γενικά ζητήματα που μπορεί να φαίνονταν ως μεμονωμένα περιστατικά στο παρελθόν.

Η κάθε επιχείρηση είναι μοναδική. Και το μοναδικό είναι αυτό που αξίζει να επισκεφτεί κάποιος. Από εκεί ξεκινάμε στο kantonapoulaei, με σημαία την μοναδικότητα. Σημαία που έχει χώρο μαζί με τις υπόλοιπες. Να κυματίζει περήφανη για αυτό που είναι!

Από την άλλη πλευρά, τα θετικά σχόλια έχουν χρησιμοποιηθεί από πολλά ξενοδοχεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσουν διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία επισκεπτών. Οι υπερ ευχαριστημένοι πελάτες έχουν μεγάλη έλξη τόσο με τους σημερινούς όσο και με τους μελλοντικούς επισκέπτες του ξενοδοχείου σας που μπορούν να αξιοποιηθούν προς όφελός σας. Ζητήστε την κριτική τους αν δεν την έχουν κάνει ήδη!

Θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας, να συζητήσουμε τις δυναμικές του καταλύματος σας και να σας προτείνουμε τρόπους για την αναγνωρισιμότητα της μοναδικότητας σας με σχέδια και στόχους στα μέτρα σας.

4 Συμβουλές Social Media για ξενοδοχεία, 4 Συμβουλές Social Media για ξενοδοχεία, 4 Συμβουλές Social Media για ξενοδοχεία, 4 Συμβουλές Social Media για ξενοδοχεία, Διαχείριση Social Media, Φωτογραφήσεις Προϊόντων, diaxeirisi facebook, istoselida oikonomiki, οικονομικο σαιτ, website athina, creative agency koukaki, Φωτογραφήσεις Προϊόντων, Μοντέρνες Ιστοσελίδες, Πρωτότυπο Περιεχόμενο, φωτογραφιση προιοντων για eshop, λευκο φοντο για φωτογραφιση, φωτογραφιση με σταφυλια, φωτογραφιση ρουχων, κονσεπτ για φωτογραφιση στο σπιτι, gntm φωτογραφιση, παιδικες φωτογραφισεις, φωτογραφισεις στη θαλασσα, αντρικες φωτογραφισεις, studio φωτογραφισεις, next top model φωτογραφισεις, επαγγελματικες φωτογραφισεις προιοντων, φωτογραφισεις με μωρα, φωτογραφισεις μοδας, φωτογραφισεις ζευγαριων, φωτογραφισεις με μαγιο, ιδεες για φωτογραφισεις, φωτογράφιση πορταίτου αθηνα, διαχειριση social media αθηνα, προταση για διαχειριση social media, ζητείται άτομο για διαχείριση social media, διαχειριση λογαριασμων social media, κατασκευή ιστοσελίδασ με wordpress, κατασκευή ιστοσελίδων αθήνα, κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία, κατασκευη ιστοσελιδασ κοστοσ, διαφημίσεισ google στο site μου, διαφημίσεις google βιντεο, διαφημίσεις google δωρεάν, διαφημιστική καμπάνια google adwords, διαφήμιση μέσω google, διαφημισεισ στο google,

Δυναμικές ιστοσελίδες, Επαγγελματικές ιστοσελίδες, Χαμηλές τιμές κατασκευής site, Αγορά site online, Web design υψηλής αισθητικής, Άριστη ποιότητα κατασκευής, Σχεδιασμός ιστοσελίδων SEF, Δωρεάν υπηρεσίες site, Άμεση κατασκευή site, Λογότυπα - Banners, Προβολή -Διαφήμιση στο web, Προώθηση ιστοσελίδων, Βελτιστοποίηση ιστοσελίδα, Κατασκευή wordpress, Οικονομικά Websites, Websites φιλικά στη google, Site στην 1η σελίδα της Google,

Leave A Comment